petrabjorklund

Alla inlägg under mars 2010

Av Petra Björklund - 26 mars 2010 15:47

Äntligen har vi kommit till skott gällande våra tråkiga bord. Soffbordet som varit svart och dammigt..........har äntligen fått härlig vit färg på sig. Det är inte lätt att hitta fyrkantig bord i möbelvaruhusen, eller är det bara jag som är kräsen.

Min make och jag brukar sällan vara oense om möbler men det här köksbordet har tagit tid. Hade Tobbe fått bestämma hade det stått i köket redan i sommras....jaja det blev bra.

  

  

Av Petra Björklund - 26 mars 2010 15:42

Jag har varit helt kass på att blogga sedan semestern tog slut. Känndes som det inte fanns något särskilt att skriva om. Men i dag har våren kommit så nu känns livet på topp igen. Trotts snö kvar i trädgården har jag planterat några blommor ute idag.   

Hittade även en liten tapper sak i den så kallade gräsmattan....

  

Ovido - Quiz & Flashcards