petrabjorklund

Alla inlägg under oktober 2010

Av Petra Björklund - 7 oktober 2010 10:22

Burrr vad ruggigt det är idag, det blåser och småregnar en typisk oktoberdag alltså. Till på köpet är min lillskrutta sjuk, inget roligt alls. Men drömma sig bort med hjälp av sommarens kort funkar för stunden.

 
Ett av mina favoritkort från sommaren. Tjejerna kunde hålla på i timmar med cykla på ängen nedanför stugan. I den lilla cykelvagnen fanns oftast lillasyster Holmgren, nöjd med att åka runt runt.  Ronneby kommun har tänkt till när de fixade till badet vid Ronnebybrunn. Helt perfekt tycker barnen som hellre badar i pool än i havet. En dag då och då går väll an tycker mamman.  En bild säger mer än tusen ord.......Men jag gör ändå ett tillägg "Gud vad söta " 

 Thilde hjälper Nikki med lite läsning. Med det ser lite lagom avslappnat ut...


Dom här godingarna kunnde åka elbåtarna hur många gånger som helst.

Det var riktigt härliga dagar vi fick på Gotland.  

  

Ja hur ska man avsluta semestern om inte med en hejdundrande after beach. Björklunds provade på husbilslivet några dagar och avverkade Torekov, Båstad, Halmstad.

Ja nu har jag muntrat upp mig själv lite.  

Ovido - Quiz & Flashcards