petrabjorklund

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Petra Björklund - 20 februari 2011 14:39

Nu ar vi antligen pa plats! Det var en tuff resa igar, mycke koande i passkontroller. Inte nagonstans hade vi problem med att jag ar ute och reser med Tobias och inte Sven som det star i passet. Alla papper vi fyllt i pa resans gang har godkannts. Men ni som kanner mig vet att jag var nagot hispig nar vi skulle in i USA. Dom var sa sura och buttra sa det var skrattretande, Tobbe blev bra sugen pa att skoja med dom. Men man ska inte utman odet.


Tjejerna har som vanligt varit helt fantastiska under resan trotts sprangande oron nar vi skulle landa. Dom ar mina stora idoler <3.

Vi har atit var forsta naringsriktiga och farglada frukost och om en stund beger vi oss till Tulum. Kanns inte riktigt som man ar i Mexico an med detta trista flygplattshotell.


      Min alskling njuter <3  

  

Nyttiga fullkornsflingor med laaagt GI


Kram kram fran familjen Bjorklund   

Ovido - Quiz & Flashcards